onsdag den 28. november 2012

Gaveleg

Jeg har været så heldig, at få en gave fra Gårdejerindens univers, hun har haft en gaveleg, hvis man var blandt de 2 første til, at lægge en kommentar, så fik man en gave. Men da nu det er en gaveleg forpligter det jo.
Jeg skal nu sende en gave retur til hende og har nu gavelegen hvor jeg skal videre bringe 2 gaver.
Her lidt info som jeg har sakset og klippet fra Karinas blog:
Det eneste du skal gøre, er at være hurtig på tasterne og være én af de to første der lægger en kommentar til dette indlæg. 

Herefter sender jeg en lille gave til dig og du skal sende en retur til mig ;0)

Derefter opretter du et lignende indlæg på din blog og herved spredes lidt glæde i blogland - og husk det er ikke gavens størrelse det kommer an på - og er man fiks på fingrene og kan lave den selv, så det helt fint og bare en ekstra luksus :0)




Fin gavepose med flot zink hus


Rigtig smuk hjemmelavet potte/skjuler, som Karina selv har lavet.
Du kan se en DIY HER


Kom glad og vær med...

Du er velkommen til at lægge en kommentar selvom du ikke har lyst at lege med..

2 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne være med...
    Tusind tak for en skøn dag...
    Du er og bor fantastisk !! :)
    Knus og kh
    Loppe

    SvarSlet
  2. Dejligt Loppe!! så er der lidt julestemning på vej i din retning..

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...