torsdag den 11. oktober 2012

En flot krans

En rigtig stor og flot krans har jeg bundet med hortensia fra Søster flora i Greve, Elsker virkelige at gå rundt i Anne Dorthes butik , 


Den hænger og fylder godt på min skodde

Her for fra

 Rosen er i plastik/stof og fra Illums blomster, men en fantastisk farve har den og ser ikke plastikagtig ud

Hvis I ser godt efter kan I se der er lidt lilla i kanten på hortensiaen...

Lidt lilla lyng og brudeslør

Kunne godt bruge en rose mere nede den anden i bunden så det må blive i næste uge....


Hvad syntes I????




8 kommentarer:

  1. Åååå...den var bare kjempe fin:)
    Så flink du er:)
    Klem Merete

    SvarSlet
  2. Hvor er den bar' fin!

    /Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Den er VILD flot, Tine. Kh Anja

    SvarSlet
  4. Smuk smuk :-) En rose mere ville give flot
    balance. Gør det :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare smuk!!
    Det må jeg lære en dag, elsker tørret hortensia de er så flotte...

    Ha´en dejlig dag idag og Tillykke med Mille.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Det er bare så flot dette hjerte, har du selv lavet selve hjertet eller er det et du har købt?
    Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja 1000 tak skal du have, ja jeg har selv bukket hjertet i hegnstråd..
      Knus :-)

      Slet
  7. Ammeeeenn altså, du er bare så DYGTIG det er VILDT flot, jeg må prøve om jeg kan bukke et
    Hvor køber man hegnstråd? I silvan måske
    Knus Anja

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...