mandag den 12. marts 2012

Dejlig weekend

Sikke en dejlig weekend vi har haft derhjemme og vejret ja det har jo været fint.

Fredag var jeg jo i KBH på kursus, og det blev til lidt shopping bla i LEGO store (ja vi er også vilde med LEGO herhjemme) og så i søsterne Grenes.

Der kom der disse lækre ting i kurven, små cellofan poser, stempler med sommerfugle og til og fra samt et sirligt mønsker papæg stempelpudde, manillamærker i sommerfarver, samt flag i filt.

Lørdag var jeg hos guldsmeden og ja kigge efter vielse ringe, jeg har nemlig fået den tanke at smelte min farmor og farmor forlovelsesringe samt deres vielsesringe samt min mor og fars forlovelsesringe om til vores vielsesringe. Så nu er de sendt til vurdering, så det bliver spændende.....

Så fik jeg også et brev fra sverige nemlig fra i idemakeriet, hun har en fantastiks blog og en lækker webbutik og sjældent har jeg fået sådan et fint brev og så var det kun nogle små ting jeg købte...

det fine brev ....



og det lækre indhold, brunt, og hvidt fedtepapir, et lille vedhæng med et hjerte samt nogle fine mellemlægsservietter, og små gave poser... og et fint brevkort med en hilsen fra Gerda der har bloggen
Også er Give awayene pakket ind og sendt med Posten idag, håber I bliver glade for dem.

også har jeg været i haven dejligt at rode derude og se det hele spirere




4 kommentarer:

  1. Hejsa det lyder da som en dejlig weekend :0)
    Og sikke nogen fine ting du har fundet.

    Spændende med jeres vielsesringe - glæder mig til se hvad I finder ud af..

    God aften
    KH.

    SvarSlet
  2. Spændende med ringene
    og med de afsendte præmier
    og med det fltte brev du fik
    og hvad du mon finder på ...

    Knus fra Loppe

    SvarSlet
  3. Det er bare sådan en sød idé det med at smelte guld om fra smykker i familien til vielsesringe.

    Hvis ikke det var fordi jeg allerede er gift og desværre heller ikke har nogle smykker fra familien ;-) så var det helt klart noget jeg også gerne ville.

    Jeg ved ikke om du kender www.hansen.dk, det er sådan et sted hvor man får forskellige tilbud som gælder i et døgn - lige som sweatdeal hvis du kender det????

    Nej men i dag er der faktisk et tilbud fra Mads Heindorf Jewellery design hvor man kan få vielsesringe håndlavet af sit eget guld, normalprisen er 10.000 kr., det kan man i dag få for 5.000 - så det er da lidt af en besparelse - du kan da prøve at kigge på det (det eneste er jo så at tilbuddet kun gælder i et vist antal timer inden det udløber).

    Knus Lotte

    SvarSlet
  4. Hold op du har da rigtig fået soldet.
    Jeg må vist til at komme en tur forbi Søstrene, det ser spændende ud.

    Glæder mig til at se ringene, en super god ide med at få smeltet guld om fra nogen man holder af...

    Ha´en rigtig dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...