søndag den 26. juni 2011

Honning og Flora's luksus loppemarked

Honning og Flora's Luksus loppemarked er veloverstået.
I går havde jeg en loppestand på Honning og Flora's loppemarked, jeg havde min djlige mor med.
Det var super hyggeligt og der var mange søde mennesker, der var ca 20 stande.
Her er lidt billeder af de loppe ting jeg havde med.


Lampen her er lavet af gamle glasskåle og is asietter.
Jeg har selv fundet dem og sat dem sammen og været hos glarmesteren og fået skåret huller i.
Super skøn lampe, der giver et rigtig dejligt skær. Jeg har selv 5 styk hængende rundt omkring, de passer ind alle steder, både i køkkenet, i stue, på badeværelset og i soveværelset.
De er nemme at rengøre fatningen skrues bare af og den skilles og og skålene kan vaskes op i hånden eller i opvaskeren.

Dejlige dybe tallerkner til sommerens koldskål eller jordbær
Fine sølv plet skeer med små blomster.

En dame lavede de skønneste sjaler...med rigtige flotte brocher.
Jeg købte også selv lidt hos de andre.
En ny pung håber den kan holde penge....
Et rigtig sødt vægskab, som skal op på Milles værelse, det er meget svag lyselilla.
En lille fin klippet sommerfugl og et lille avis kræmmerhus.
samt ny bagte boller.
En rigtig dejlig dag trods blæsevejr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...